Skip to main content

Pengedar Shaklee (Desa Coalfields, Sungai Buloh & Kg. Jawa Klang) | SALMIAH 019-6500920

Terlebih dahulu saya mulakan dengan perkenalkan diri. Nama saya Salmiah binti Maulan merupakan Pengedar SAH Shaklee bagi kawasan Desa Coalfields, Sungai Buloh dan Kampung Jawa, Klang.
Pada awalnya, saya hanya makan Shaklee untuk kesihatan diri sendiri. 
Untuk rasa sama-sama sihat terhadap orang sekeliling, saya sedia membantu untuk kawasan berdekatan dengan anda

Kenapa sampai dua kawasan saya nak 'conquer' ye? Al-kisahnya apabila suami saya yang belayar tu ada kat darat, saya akan menetap di Sungai Buloh. Tapi bila suami kesayangan saya belayar di lautan, maka secara 'automatik'nya saya akan menetap kat rumah mak saya di Klang. Begitulah ceritanya..
Maka sebagai pengedar Shaklee bagi Desa Coalfields dan Kampung Jawa sedia membantu anda bagi pengambilan vitamin Shaklee mengikut keperluan. 

Kelebihan COD dengan saya, adalah saya boleh COD hingga ke depan pintu rumah anda. Selain tu, anda boleh mendapat direct consultation. Free je tau! Dan seperti anda semua tahu, Shaklee adalah produk yang dah 'established'. Maka dengan itu TIADA PENIPUAN sama sekali.



Apa yang saya cuba nak kongsikan di sini, perkara yang paling seronok bila jadi Pengedar Shaklee adalah saya dapat membantu orang sekeliling bila ada masalah kesihatan dengan berkongsi PRODUK NATURAL.

Oleh yang demikian, jika anda berminta dengan mana-mana produk Shaklee sila hubungi saya. Bukan setakat COD, saya juga boleh pos ke seluruh negara. Insya Allah.

Sedia membantu,

SALMIAH
019-6500920

Comments

Popular posts from this blog

Cara buat Roti Jala yang Sedap, Lembut dan pasti rasa NAK BUAT LAGI!!

Roti jala sedap dimakan dengan kari, kuzi malahan dengan susu pekat pun sedap. Bila terfikir nak buat sendiri, rasa macam renyah pula. 

Di bawah ini resepi yang paling senang, mudah dan sedap yang biasa saya gunakan:

Roti Jala Sumber: Azie Kitchen
Bahan bahan: 3 cawan tepung gandum 2 1/2 sudu besar minyak masak 1 sudu kecil garam 1 biji telur 3 cawan air/santan/susu segar (saya guna air dicampur sedikit santan) Sedikit pewarna kuning
Cara-cara:

Batuk berkahak? Ketahui Cara Menghilangkan Batuk Berkahak Secara Semulajadi

Dengan keadaan musim hujan, panas yang tidaak menentu sekarang ni, macam-macam penyakit yang cuba-cuba nak mendekati samada golongan bayi, dewasa atau orang tua. Demam, selsema, batuk 3 adik beradik yang setia antaranya.
Paling perit bila batuk berkahak yang kadang-kadang tu rasa nak sedut dengan penyedut hampagas untuk kelegaan

Di sini saya kongsikan serba sedikit cara-cara untuk menghilangkan batuk berkahak. 

1- Gunakan air dan halakan wap atau stim ke muka anda

   Lapiskan kain napkin yang nipis untuk pastkan stim tidak terus menghalake muka anda        atau bayi. Tepuk belakang bayi dengan perlahan bertujuan untuk melonggarkan kahak          dan lebih mudah disingkirkan melalui najis.




2- Amalkan madu

   Madu adalah makanan sunnah yang bersifat anti-oksidan yang kuat dan anti-inflamasi.        Bancuhkan sedikit madu dengan air suam dan minum setiap hari sehingga kahak anda        hilang. Ianya membantu merawat tekak anda yang sedang perit dan membunuh bakteria      yang terdapat pada kah…

Anda rasa kurang bertenaga? 5 Vitamin Shaklee untuk Meningkatkan Tenaga.

Anda mungkin pernah merasa terlalu letih, kurang bertenaga dan mudah penat meskipun tidak melakukan yang sesuatu yang berat. Perkara ini mungkin disebabkan oleh pelbagai hal yang mungkin tidak anda sedari seperti kurang minum atau tiada pengambilan vitamin.



5 Vitamin Shaklee untuk Meningkatkan Tenaga akdn saya kongsikan di bawah ini;
1- Multivitamin untuk Tambah Tenaga (Vitalea Shaklee)


Vitalea mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang dirumus khas unutk memenuhi keperluan mikronutrien. Insya Allah sangat membantu peningkatan kesihatan sekiranya diambil secara berterusan. Ia dilengkapi dengan zat besi untuk pembentukan lebih banyak sel darah merah, mengelakkan anemia dan meningkatkan paras HB. Selain itu, ia turut mengandungi Magnesium, Kalsium, Fosforus, Vitamin C dan Vitamin D yang menyokong kesihatan tulang.
2- B-Complex Untuk Tambah Tenaga

Vitamin B-Complex Shaklee terdiri dari 8 Vitamin B penting untuk keperluan harian badan. B-Complex adalah salah satu vitamin kesukaan saya keran…